HTML

Londonban

Hogy is élünk itt kint a kedvesemmel... Hogy telnek a hétköznapok...

Friss topikok

  • Zoli: Kleopátra tűje? Az meg mi a szösz?! Biztos azzal stoppolta Julius Cézár lyukas zokniait... (2008.06.27. 18:55) Az utolsó előtti bejegyzés...
  • Anyu: Drágáim! Végre olvasom a blogot és olyan dolgokat is amit elfelejtünk, beszélgtéseinkkor.Az érkezé... (2008.03.04. 21:48) Dehát nem volt NET !!!
  • Anyu: Ó te jó ég de régen nem írtál !!! -SEMMIT ! Igaz "csak" egy hónap telt el, eddig... Könyvet nem tu... (2008.03.02. 17:42) Ó te jó ég de rég nem írtam...
  • Anyu: Hali! Ezt a bejegyzést ma fedeztem fel- edig hol volt?! Az Alexandra Palace fotóit sem láttuk, meg... (2008.01.26. 18:35) Irány haza...1 hétre...
  • Anyu: Sziasztok! Mint tudjátok karácsonykor nagyon hiányoztatok, de amikor megjöttök, itt újra karácsony... (2008.01.01. 19:03) Karácsony Londonban és stb...

Linkblog

Már megint egy bejegyzés...

2007.11.04. 18:35 nagypety

Halloween:

Mivel itt kint majdnem olyan hagyománya van ennek, mint amerikában, igy itt is nyomultak a gyerekek házról házra és követelték a csokikat. Drágámmal mi is készültünk és bár én nagyon útálom a tököt a kifaragásában nagyon jók voltunk. A hétvégén pedig mivel fillérekért adják a rakétákat így mindenki lötte minden udvarból, egész hétvégén agusztus 20 volt. :)

A legújabb divat: a szörnyűség neve: LÁBUJJBEDUGÓS CIPŐ... Igen igen jól olvastad cipő !!! Na ez egy kicsit sok volt nekünk mikor először láttuk. Aki ezt elkövette nem más, mint a NIKE. Gondolom milyen fillérekért árulhatják. SZÉP. Remélem otthon is hamar elterjed ez a csodás lábbeli.

A hétvégén az egész heti melót kipihenendő Drágámmal iszogattunk filmnézés közben és az estét a nem messzi pub meglátogatásával fejeztük be, ahol sikerült találkoznunk egy magyar csapossal. Jó volt.

Új Laptop: A lakótársunk Tamás, aki a ház bizniszembere tudta, hogy nézelődünk laptop ügyben ezért szólt, hogy lenne egy masina... Amit sikerült is magunkévá tenni. Nem nagyon dicsekszünk, de most a piacon elég jónak számít. és mi féláron vettük bibibí...

Meló: Dolgozunk ezerrel. Nekem a melóm annyiban változott, hogy jövőhéttől 11 órát dolgozom, szal több lesz a lé...

Most hirtelen ennyi...

5 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://londonban.blog.hu/api/trackback/id/tr26218252

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en ese vínculo 2017.10.17. 21:48:37

Objects in mirror ARE LOSING - Zuz mingelo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palkóné Gócza Vera 2007.11.07. 23:10:18

Hát szervusztok messzirre vándorolt fiatalok. Peti, a drága jó édesanyád már egy pár hete csesztet, hogy nézzem meg a blogotokat és szóljak hozzá. Hát íme: Végigolvastam és jókat mosolyogtam rajta. Örülö,hogy ilyen jól sikerül a kinti létetek. Nagyon klasszul és jól megírod, hogy mi történik veletek. Úgy látom csudajó dolgotok van!! Buli, iszogatás a barátokkal, buli..... egy kis meló aztán iszogatás a barátokkal, utánna megint buli.....na és egy kis meló, aztán levezetésnek buli. Én is ki akarok menni!!!!!! Viccet félretéve sok sikert a kinti munkához,és az élethez. Sok puszi nektek, Vera
U.I.: Utólagos engedelmeddel átvettem a helyed a csapatba. Szóval mi is bulizunk

Szilvike 2007.11.08. 15:00:35

Hello drága Kereszttesóm és Adrika!
Én még csak most értesültem erről a blogról, de máris írok nektek! :)
Lábujjbedugós cipő??? Hát olyat mindenképp hozzatok nekem! :) Biztos vagyok benne, hogy azóta már ti is olyanban flangáltok... :P
Örülök, hogy jól vagytok, csak így tovább!
Mi is jól vagyunk... most a ház az első... már nagyon halad... küldtem képet róla, remélem megkaptad Petyka. Ma dolgoznak a vizesek, és jövő héten ha minden igaz burkolnak. Ha jó idő lesz és tudnak haladni, akkor még idén beköltözünk.
Mikor jöttök haza legközelebb? Ha nem jöttök majd megyünk mi! :))Majd mondom Pistunak, hogy minél hamarabb látogassunk meg benneteket.
Az egyik kolléganőm lánya és a férje november végén mennek ki Londonba... úgy ahogy ti... dolgozni. Kispál Ildi, nem tudom ismeritek-e. De azt mondják sok berényi van kint, nekik is van ott ismerősük.
További szép napokat nektek, ügyesek legyetek és vigyázzatok egymásra!
Puszi, Szilvi ...és Pistu is puszil titeket!!
ui.: írhattok sűrűbben is... nézem majd minden nap :)

Anyu 2007.11.11. 20:22:38

NAGYON VÁROM A FÉNYKÉPEKET !!!

Id. Nagy Zoltán 2007.11.16. 17:34:50

No ! Most vagyok bajban - ahogy szoktam!Már megint nemtom hogy kimegy ,e ez afránya szöveg mert az email nevem megest elhagytam valahol! Szóval anyád megy Szegedre buli-röplabdázni, így enyém a kégli! Csinálok már egy kis 5 órai teát a most közelben levő osztálytársaknak ha összejön !Hallom hogy nem jöttök karácsonyra /az idén /haza
Sajnálom a dolgot, de tudni kell dönteni.Egyébként anyátok úgy is májusban szokta kiraknni a karácsonyfát /ezért is hívjuk májfának/

Nagy Zoltan 2007.11.16. 17:39:13

No ! Most vagyok bajban - ahogy szoktam!Már megint nemtom hogy kimegy ,e ez afránya szöveg mert az email nevem megest elhagytam valahol! Szóval anyád megy Szegedre buli-röplabdázni, így enyém a kégli! Csinálok már egy kis 5 órai teát a most közelben levő osztálytársaknak ha összejön !Hallom hogy nem jöttök karácsonyra /az idén /haza
Sajnálom a dolgot, de tudni kell dönteni.Egyébként anyátok úgy is májusban szokta kiraknni a karácsonyfát /ezért is hívjuk májfának/
süti beállítások módosítása